سرپرست ورزش و جوانان فارس گفت:در چارچوب سیاست های وزارت ورزش و جوانان ، این اداره کل از تمام هیات های ورزشی حمایت می کند و هیات همگانی هم از این قاعده جدا نیست.
کد خبر: ۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 31 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:علی رضایی ، یکشنبه در دیدار با دست اندرکاران هیات همگانی استان فارس و رییس ورزش و جوانان شیراز بیان داشت: توسعه ورزش های همگانی از برنامه های مهم و مورد توجه مسوولان بلند پایه نظام به ویژه رهبرمعظم انقلاب و رییس جمهوری است و ما نیز در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

سرپرست ورزش و جوانان فارس ادامه داد: این استان توانایی برگزاری پیاده روی های بزرگ خانوادگی را دارد و با استفاده از تجربیات گذشته، می کوشیم این برنامه ورزشی را به شیوه ای مطلوب برگزار کنیم.

رضایی افزود:حضور هزاران نفر از مردم ورزش دوست کلانشهر شیراز در برنامه های ورزشی از جمله پیاده روی خانوادگی، بهترین فرصت برای معرفی وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان فارس است و دست اندرکاران این اداره تلاش می کنند با همکاری هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد (سمن ها) از این فرصت به بهترین نحو بهره گیرند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز در این دیدار گفت:پیاده روی های بزرگ خانوادگی کار جدیدی نیست چرا که پیشتر نیز در شیراز و شهرستان جهرم برگزار می شد و باید از این تجربیات ارزنده استفاده کنیم.

حسام زارع مهذبیه بیان داشت:در دوره های قبل و با انتخاب درست مسیر،زمینه حضور هر چه خانواده های ورزش دوست شیرازی را در این برنامه فرهنگی ورزشی مهیا می کردیم.

وی ، از هیات ورزش های همگانی استان فارس خواست با توجه به توانمندی های هیات همگانی شیراز، فعالیت های اجرایی هیات استان را در اختیار هیات ورزش های همگانی شهرستان شیراز قرار دهند تا برنامه های مورد نظر با همکاری و هم افزایی بیشتری برگزار شود.

وی با تاکید برحفظ امنیت در اجرای همایش خانوادگی پیاده روی گفت: همکاری نیرو های امنیتی و حمایت شورای تامین استان و شهرستان شیراز از مهمترین ارکان حفظ امنیت در این برنامه ورزشی است .

رییس هیات ورزش های همگانی استان فارس نیز بیان کرد:با هماهنگی فدراسیون ورزش های همگانی مجوز برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را دریافت کرده ایم و پیشنهاد داده ایم این همایش دوم مرداد 94 برگزار شود.

سیروس پاک فطرت ، همکاری دستگاه های مرتبط با برگزاری این همایش به ویژه شورای تامین استان فارس ، فرمانداری شیراز و اداره کل ورزش و جوانان فارس را بسیار تاثیر گذار دانست و گفت:امیدواریم با همکاری رسانه ها و دستگاه های اجرایی این استان این همایش به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار