فرماندار شهرستان روانسر گفت: 55 میلیارد و 700 میلیون ریال برای عمران و آبادانی شهرستان روانسر اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۱۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 03 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی فرمانداری روانسر ،حسین ویسمرادی در جلسه  کمیته برنامه ریزی این شهرستان با بیان اینکه این اعتبار برای اجرای 105  طرح اختصاص یافته است افزود: این اعتبار نسبت به سال گذشته از رشد 45 درصدی برخوردار است.

 وی تصریح کرد: اولویت توزیع اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و پرداخت دیون این طرحها است.

فرماندار روانسر ادامه داد:  : اعتبار در نظر گرفته شده در 16 فصل  آموزش، فرهنگ و هنر، تربیت‌بدنی، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، انرژی، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، دفاع و حمل و نقل هزینه می‌شود.

ویسمرادی با اشاره به اینکه 19 درصد این اعتبارات به صورت الزامات قانونی است، افزود: حوزه های حمل و نقل ، آب و عمران شهری  بیشترین سهم را از اعتبارات شهرستان داشته اند.

وی مهم‌ترین این طرح‌ها را اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهرهای روانسر و شاهو ، توسعه و بازسازی پروژه های آبرسانی روستاهای آبدار ، آبرسانی سیار روستاهای شهرستان ،  اجرا و تهیه طرح‌ هادی ،  تعمیر و تجهیز مساجد 12 روستای شهرستان ، اعلام کرد.

فرماندار روانسر اظهار امیدواری کرد : با تخصیص اعتبارات از محل ماده 180 روند توسعه شهرستان شتاب بیشتری بگیرد.

حسین ویسمرادی اظهار داشت: سال گذشته نیز از محل اعتبارات استانی تملک دارایی های سرمایه ای 28 میلیارد و 640 میلیون ریال برای اجرای 83 طرح و پروژه در این شهرستان اختصاص یافت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار