رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه گفت: شهنام نظرپور، قهرمان با اخلاق کرمانشاهی در ترکیب تیم دو نفره شیرجه ایران برای حضور در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۴۱۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 03 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ،پیمان جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 22 اردیبهشت‌ماه تا اول خرداد‌ماه جاری به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه به ترکیب تیم دو نفره شیرجه ایران برای حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اشاره و بیان کرد: شهنام نظرپور قهرمان با اخلاق کرمانشاهی و مجتبی ولی‌پور دو شیرجه‌رو ملی پوش ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی به کسب مقام سومی تیم ملی شیرجه ایران در مسابقات شیرجه هماهنگ سکوی 10 متر قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته برای نخستین‌بار در تاریخ شیرجه کشور، تیم ملی به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد که چین و ژاپن نیز به ترتیب به سکوی نخست و دوم ایستادند.

جاویدان با بیان اینکه شیرجه‌روهای کشورمان در ماده‌های تخته سه متر‌(انفرادی و هماهنگ) و سکوی 10 متر‌(انفرادی و هماهنگ) در این رقابت‌ها شیرجه خواهند زد، گفت: نظرپور از آمادگی کامل برای حضور در این دوره از رقابت‌های برخوردار است.

این مسؤول هدایت این تیم را برعهده مجتبی شکول عنوان و تصریح کرد: کاروان شیرجه ایران 25 اردیبهشت‌ماه تهران را به مقصد باکو ترک می‌کند و اول خردادماه به کشور باز می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار