نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: بزرگترین قدرت بازدارنگی جمهوری اسلامی ایران در مقابل حمله دشمنان، حضور با بصیرت مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۴۱۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 02 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،، آیت الله "مصطفی علما" امروز سه شنبه در جلسه  گرامیداشت روز پاسدار و جانباز در قرارگاه نجف اشرف کرمانشاه گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری در تمامی سالهای متمادی، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

وی گفت: هیچ کس نمی تواند چنین ادعایی داشته باشد که  سایه جنگ را از سر کشور برداشته است بلکه آنچه تاکنون دشمنان را دور  نگاه داشته  فقط حضور با بصیرت مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: علت این حضور هوشمندانه و متداوم مردم ایران در دفادع از انقلاب  و نظام اسلامی  نیز بصیرت بالای مردم ایران است که همواره توطئه های دشمنان را به خوبی شناسایی و در همان لحظه با آن برخورد می کنند.

آیت الله علما  با اشاره به ولادت با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابولفضل عباس (ع) گفت: امام حسین (ع)   و یارانش جان و خانواده و همه  زندگی خود را فدا کردند که بصیرت را در مسلمانان زنده کنند و اگر قیام امام حسین (ع) نبود دشمنان اسلام از اسلام ناب محمدی (ص) اثری نمی گذاشتند، همانطور که امروز  هم دشمنان به وسیله  وهابیت و دیگر فرقه های انحرافی  در حال تخریب اسلام واقعی هستند.  


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار