دهمین کنفرانس بین المللی تحقیق درعملیات کشور فردا به میزبانی بابلسر برگزار می شود.
کد خبر: ۴۱۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 02 May 2017
به گزارش تابناک مازندران، دهمین کنفرانس بین المللی تحقیق درعملیات کشور، با حضور 500 مهمان از جمله 20 محقق خارجی برای نخستین بار فردا در بابلسربرگزار می شود.
 
دکتر ناصری ، دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: در این همایش بین المللی بیش از 20 مهمان خارجی از کشورهای هلند، سوئد، لهستان، استرالیا، جمهوری آذربایجان، چین، عمان، چک ، اسلوانی، اسپانیا، آلمان، حضور خواهند داشت .
 
وی با اشاره به ارائه 540 مقاله به دبیر خانه این کنفرانس 3 روزه افزود: این رویداد با مشارکت دانشگاه های صنعتی شریف ،  صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه تهران ، فردوسی مشهد، دانشگاه گیلان، شیراز، کرمانشاه ، تبریز، سمنان، مازندران، دانشگاه نوشیروانی بابل به همت انجمن ایرانی تحقیق درعملیات و زیر نظر معاونت پژوهشی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.
 
به گفته او، هدف از برگزاری این رویداد ملی، فراهم آوردن زمینه ارائه آخرین دستاوردهای محققان و پژوهشگران حوزه تصمیم سازی و بهینه سازی کشور است.
دبیر این همایش مهلت ارسال مقالات را تا 25 اسفندماه امسال اعلام کرد و گفت: بخشی ازعناوین مقالات مرتبط با محورکنفرانس عبارت است از، مدل سازی مالی، مکان یابی، حمل و نقل و لجستیک ، بهینه سازی و تصمیم گیری ، مدیریت پروژه و زمان بندی ، تصمیم سازی بهینه در صنعت گردشگری ، بهینه سازی مصرف انرژی و غیره می باشد.
اوایراد سخنرانی های کلیدی، تخصصی و عمومی، برگزاری کارگاه تخصصی، برگزاری نمایشگاهها و آموزش پکیج های نرم افزاری مرتبط با علم بهینه سازی را از مهمترین برنامه های این کنفرانس دانست و گفت: تجلیل ویژه از برخی از چهره های ماندگار و برجسته کشور از دیگر برنامه های ما خواهد بود.
در این همایش 3 روزه،  اعضای کمیته علمی داخلی و خارجی ، با مشارکت اساتید، دانشجویان، محققین، مدیران و صاحبان صنایع به بحث و تبادل نظر در باره آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خویش خواهند پرداخت.
 مقالات برگزیده این همایش بین المللی همچنین در برخی مجلات معتبر ملی و بین المللی که در ISC نمایه سازی خواهد شد، به چاپ خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار