مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای طرح تخصیص سوخت به ناوگان باری فاقد عملکرد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشورخبرداد.
کد خبر: ۴۱۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 30 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جادهای استان،بهمن خسروانی  با اشاره به شروع طرح ساماندهی ناوگان باری گازوئیلی درون شهری کشور از اواخر سال گذشته، اظهارداشت: در فاز اول این طرح که در زمان مذکور اجرا شد، مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری برای دریافت سهمیه گازوئیل خود باید در سایت وزارت کشور ثبت نام می کردند.

وی ادامه داد: رانندگانی که در این طرح ساماندهی ثبت نام نکرده اند سهمیه پایه سوخت آنان کاهش می یابد.

مدیرکل راهدارای و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، آن دسته از ناوگان دیزلی دارای کارت هوشمند ناوگان که فعالیت بین شهری مطابق اسناد حمل نداشته و به عنوان ناوگان فعال در حمل و نقل درون شهری در سایت وزارت کشور به آدرس www.utcms.ir نیز ثبت نام نشده باشند فقط از سهمیه پایه عمومی کاهش یافته برخوردار خواهند بود.

وی در ادامه در خصوص سهمیه پایه عمومی ناوگان ساماندهی شده و ساماندهی نشده نیز گفت: در این طرح سهمیه پایه عمومی ناوگان ساماندهی شده با کاربری 3 و نیم تن در ماه 850 لیتر خواهد بود و سهمیه پایه عمومی ناوگان ساماندهی نشده 700 لیتر در ماه می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار