رییس شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر از ضبط و معدوم سازی 120 کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 30 April 2017
به گزارش خبرنگار تابناک، دکتر روزبه محمودی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مردمی مبنی بر دپو و نگهداری غیربهداشتی گوشت منجمد در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی روانسر از این واحد 120 کیلوگرم گوشت فاسد ضبط شد.

وی تصریح کرد: اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی و سلامت مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر با اخذ دستور معدوم سازی از سوی مراجع قضایی وارد محل مورد نظر شده و اقدام به شناسایی و بازرسی محموله و در نهایت با حضور نماینده نیروی انتظامی اقدام به معدوم سازی و دفن بهداشتی محموله کردند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان روانسر ضمن تقدیر از گزارش به موقع این مورد،  گفت: شبکه دامپزشکی در راستای تامین امنیت غذایی شهروندان به صورت مستمر نظارت ها و پایش های خود را انجام می دهد، اما گزارشات مردمی نیز برای ما بسیار حاىز اهمیت است و در کاهش تخلفات نیز راهگشا خواهد بود.

این مقام مسئول بیان داشت: شماره های تماس 4 رقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 نیز پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه است که همواره آماده دریافت گزارشات،  انتقادات و پیشنهادات مردمی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار