رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنگاور از پیدا شدن جسد پیرمرد ۸۳ ساله کنگاوری پس از ۱۰ روز از مفقود شدن وی در رودخانه گاماسیاب خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،علی اکبر جمالی ، از کشف جسد پیرمرد ۸۳ کنگاوری در رودخانه گاماسیاب خبر داد و گفت: این فرد حدود ۱۰ روز پیش از منزل خارج و مفقود شده بود که هم‌اکنون جسد وی در گاماسیاب پیدا شد.

وی تصریح کرد: پس از مفقود شدن این پیرمرد و تماس با نیروهای هلال احمر برای یافتن وی، بلافاصله جستجو آغاز  و جستجوهای اولیه صورت گرفت اما هیچ اثری از وی به دستنیامد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنگاور خاطرنشان کرد: طی روز گذشته و پس از حدود ۱۰ روز از مفقودی فرد مذکور، ما مرکز هلال احمر شهرستان تماسی گرفته شد و از پیدا شدن جسد این پیرمرد در رودخانه گاماسیاب خبر دادند.

وی افزود: پس از اعزام نیروهای هلال احمر به محل اعلام شده، جسد مذکور در منطقه معروف به پاقلا رودخانه گاماسیاب پیدا و به پزشکی قانونی برای بررسی های بیشتر تحویل داده شد.

جمالی گفت: فرد مذکور از اهالی روستای ده کهنه کنگاور بود که حدود ۱۰ روز پیش به مقصد روستای دهلر از خانه خارج شده بود اما دیگر به منزل بازنگشت و هم اکنون و پس از ۱۰ روز جسد وی از منقه پاقلای روستای دهلر در رودخانه گاماسیاب پیدا و از آب گرفته شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار