مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه صبح امروز با حضور در دادگستری کرمانشاه با دکتر عدالتخواه دیدار کرد.
کد خبر: ۴۱۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه:ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه دادگستری کرمانشاه در زمینه اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت:در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی ورزش می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد و در همین راستا بزودی همایش های تخصصی ویژه مربیان فعال ورزش استان را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت:خوشبختانه برای رسیدن به اهداف عالی در حوزه ورزش ظرفیت های خوبی در استان کرمانشاه وجود دارد که باید به نحو مطلوب به کار گیری و در راستای اهداف مورد استفاده قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین به جمعیت 700 هزار نفری جوانان در استان نیز اشاره کرد و گفت:این نیروی عظیم و سرمایه ارزشمند انسانی می طلبد ما مسئولین برنامه ریزی مطلوب و مناسب تری برای شناسایی آسیب ها و کاهش خطرات اجتماعی داشته باشیم و همزمان با ایجاد هم افزایی و به کارگیری ظرفیت های هر دستگاه جوانان را در مسیر های درست هدایت و پشتیبانی نمائیم.

حسینی در پایان از عزم این اداره کل برای ایجاد تعامل مستقیم با دادگستری کرمانشاه در زمینه های مختلف از جمله ورزشی و فرهنگی خبر داد و گفت:در این راستا قطعا از دیدگاههای مسوولین و کارشناسان دادگستری در راستای توسعه مباحث فرهنگی مربیان و ورزشکاران بهره خواهیم برد.

در این دیدار دکتر عدالت خواه نیز به علاقه دادگستری برای ایجاد تعامل با حوزه ورزش اشاره کرد و افزود:یکی از نیازهای امروز جامعه ایجاد فضای شادابی و نشاط در جامعه از طریق همگانی کردن ورزش است.

وی گفت:می توان از طریق ورزش و بکارگیری مربیان مجرب نسلی با اخلاق و مقید به موازین شرعی،فرهنگی و قانونی تربیت کرد و در راستای سالم سازی جامعه بصورت اساسی کارهای مهم و تاثیرگذار انجام داد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نقش مربیان در الگوپذیری درست نونهالان و نوجوانان را بسیار مهم عنوان کرد و گفت:باید سعی کنیم زمینه های اخلاقی،فرهنگی و معنوی را در سطح باشگاههای ورزشی توسعه دهیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار