نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رفاه عمومی مردم در اولویت برنامه های نظام اسلامی قرار دارد و مسئولان نیز باید اولویت همه کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۱۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 29 April 2017

به گزارش خبرگزای تابناک به نقل از روابط عموم دفتر امام جمعه کرمانشاه  ،حضرت آیت الله "مصطفی علما" در مسجد جامع شهر نودشه در جمع مردم این شهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سال است که شعار سال را بر محور اقتصاد قرار داده اند و این نشانه اهمیت این موضوع برای نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: بحمدالله امروز به لحاظ امنیت و قدرت بازدارندگی حرف اول را در منطقه می زنیم و این امنیت با ثبات باید به زیر بنایی برای پیشرفت اقتصادی کشور و استان کرمانشاه تبدیل شود که در این راه تلاش و کوشش هم مسئولین و هم مردم را نیاز دارد.

وی گفت: امروز مسایلی نظیر كار، ازدواج و مسكن جوانان دغدغه مهمی برای نظام محسوب می شود که اگر بتوانیم با اتحاد و همدلی این مشکلات را برطرف کنیم همه مشکلات کشور نیز از بین خواهد رفت.

آیت الله علما ضمن تقدیر از مردم و روحانیون شهر نودشه جهت دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در دوره های مختلف از قبیل دفاع مقدس گفت: این منطقه دارای تاریخی افتخار آفرین استکه در همه دوره ها شاهد مردمی متدین و فرهیخته و علمای بزرگ بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار