رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: تمامی نامزدهای انتخابات فقط باید در کانال‌ها، صفحات مجوزدار، قانونی داخلی و خارجی فضای مجازی که در سامانه شامد‌(شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال) ثبت شده است، تبلیغات کنند.
کد خبر: ۴۱۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی کریمی در توصیه به کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا این استان، اظهار داشت: نامزدها و 
طرفداران آن‌ها به هیچ وجه مجاز به تبلیغ علیه نامزدهای دیگر در فضای مجازی نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظر را مطرح کنند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه فضای مجازی را فضایی ناامن توصیف کرد و گفت: افراد زیادی از این فضا‌ها سوء‌استفاده می‌کنند و به‌نام نامزدی، شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهد و هوادارانی را جذب می‌کند، البته مسؤولیت انتشار محتوا در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی برعهده منتشرکننده آن است.

وی با بیان اینکه تمامی شبکه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی باید نسبت به ثبت در سامانه تعیین شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند، ادامه داد: تمامی نامزدهای انتخابات فقط باید در کانال‌ها، صفحات مجوزدار، قانونی داخلی و خارجی فضای مجازی که در سامانه شامد‌(شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال) ثبت شده است، تبلیغات کنند.

کریمی در ادامه با تاکید به واکنش پلیس فتا به تخلفات کاندیدا در فضای مجازی، گفت: فعالیت‌ کانال‌ها و خدمات مشابه در صورت عدم ثبت، غیرقانونی است و پلیس فتا با رصد کردن، موارد 
را در اختیار قضات قرار داده و در دادگستری براساس حکم قاضی با نامزد موردنظر برخورد قانونی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار