فرمانده انتظامی استان گفت: با اقدامات اطلاعاتی یک محموله گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال کشف و یک نفر متهم نیز به مراجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۴۱۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 27 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در تشریح این خبر گفت: عوامل انتظامی شهرستان جوانرود با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه دار موفق شدند، محور تردد یک محموله کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی افزود: این محموله که از مرزهای غربی به مقصد استان های مرکزی کشور بارگیری شده بود، توسط عوامل انتظامی تحت تعقیب قرار گرفت و در اقدامی غافلگیرانه با شگردهای پلیسی متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به توقیف یک دستگاه زانتیا در این زمینه، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی موردنظر، 124 دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف شد و به همراه فرد دستگیر شده به مقر پلیس منتقل شد.

سردار امان اللهی ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله کالای قاچاق بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است، متهم نیز که پیش از این سابقه نزاع و درگیری داشته است، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت چهار تن از عوامل انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی حین تعقیب و گریز محموله کالای قاچاق، نشان از جدیت نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارد و این مسیر را با تلاشی مضاعف ادامه خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار