عثمان ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهر ستان روانسر گفت:از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی خیرین و اولیا دانش آموزان کمک نقدی و غیرنقدی به مدارس روانسر اهدا شده است
کد خبر: ۴۱۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 22 April 2017
حسین ویسمرادی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت:  از سال 90 تاکنون بیش از * 110 * کلاس مدارس این شهرستان در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته است .

ویسمرادی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در شهرستان افزود:  50درصد مدارس این شهرستان تخریبی است و 26مدرسه در کانکس فعالیت آموزشی خودرا ارائه می دهند .

فرماندار روانسر در ادامه با اشاره به طرح تفضیلی جامع شهر گفت : امور حقوقی آموزش وپرورش با هماهنگی شهرداری نسبت به شناسایی و احصاء زمین های با کاربری آموزشی درنقاط شهر اقدام عاجل نمایند .

وی افزود : املاکی که بنام آموزش وپرورش و با کاربری آموزش وپرورش تعیین و ثبت شده درصورت تصرف از سوی اشخاص*  حقیقی و حقوقی* ، سریعا از سوی آموزش وپرورش  با قید فوریت در مراجع قضایی اقامه دعوی شود .

ویسمرادی به قانون جدید تاسیس آموزشگاههای آزاد و مدارس غیر انتفاعی نیز اشاره کرد و گفت :بهره گیری از ظرفیت های برون سازمانی در انجام امور آموزشی حائز اهمیت و آموزشگاههای آزاد و مدارس غیر دولتی می توانند در ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان کمک شایانی کنند.

فرماندار روانسردر پایان افزود: شورای آموزش وپرورش روانسر در سال گذشته 106مصوبه داشته ست که 95 مصوبه اجرایی و چهار مصوبه نیز در حال اجراست.
گفتگو از حدیث جمشیدی




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار