نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات ما در منطقه ی اورامانات فراوان است،دو بازارچه ی* شیخ صله * و* شوشمی * فاقد فیبر نوری هستند و با توجه به مسئله ی کوله بری، ما خواستار اخذ مجوز مرکزتجاری و فروش موبایل و کامپیوتر هستیم.
کد خبر: ۴۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 21 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،شهاب نادری جلسه شورای اداری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مسئولان استان و شهرستان اظهارداشت: باید برقراری فیبر نوری به سمت مریوان سرعت یابد ، همچنین مشکل آنتن دهی روستاهای مرزی در ثلاث باباجانی رفع شود.

وی با اشاره به عدم واگذاری آنتن تلفن همراه و عدم رفع خرابی درتلفن های همراه، خاطر نشان کرد:من به عنوان نماینده ی مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از وزیرارتباطات وفناوری اطلاعات می خواهم که به مشکل بیش از ۲۰ مشترک در آنتن دهی تلفن همراه ، همچنین عدم واگذاری خط تلفن به روستای *چله ی سفلی * رسیدگی کند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از روستاهای شهرستان جوانرود که بیش از سیصد خانوار جمعیت دارند، با عدم توسعه ی پوشش اینترنت دست و پنچه نرم می کنند، در حال که وظیفه دولت خدمت رسانی به مردم استکه در طول این سه سال به مردم قول داده شده ولی عمل نشده است، درحال که بیش از ۸۶ درصد مردم شهرستان جوانرود در سال ۹۲  به حسن روحانی رای داده اند.

نادری با بیان اینکه در شهرستان هنوز خطوط تلفن همراه و خانگی توسعه ی کامل را ندارند،‌افزود: عدم توسعه  ی شبکه ی نسل چهارم خط تلفن همراه در سطح شهرستان و همچنین مردم در روستاهای شهرستان از نسل سوم خط تلفن همراه محروم هستند، که در این زمینه زیر ساخت مناسب وجود ندارد.

وی ادامه داد: ۱۵۰ خانواردر شهرک * فرمانداری* جوانرود مشکل آنتن دهی تلفن همراه دارند، که* شهرک ظفر * این شهرستان نیز نظیر این مشکل را دارد،و با توجه به اینکه دولت برای واگذاری خطوط تلفن خانگی وهمراه از مردم پول می گیرد ولی هنوز در این بخش اقدامات موثری صورت نگرفته است.

این نماینده اظهارداشت: ساکنان مسکن مهر شهرستان نیز مشکل آنتن دهی خطوط تلفن همراه را دارند، که بازارچه ی این شهرستان نیز نیاز ضروری به راه اندازی سایت * بی تی اس* دارد، و در روستاهای* شرکینه* و* زرینه * با وجود اینکه هزینه ی واگذاری مشترکان تلفن خانگی از آنان گرفته شده است ولی ۴۸ پورت این روستا فاقد اینترنت خانگی هستند، که نیاز است در مناطق محروم بیشتر از این اقدامات، کارشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار