نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر بهره گیری جدی و درست از فضای مجازی برای تهیه و ارائه محتوای دینی و فرهنگی مناسب برای مردم و جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 21 April 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری  در نشست شورای سیاست‌گذاری مهدویت یزد افزود: از فرصت فضای مجازی برای نشر معارف دینی و اخلاق نباید به سادگی گذشت .
وی ادامه داد: در ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی بخصوص برای ایام مذهبی باید خوراک‌های فکری مناسب برای کاربران فضای مجازی که اکثر آنها را جوان تشکیل می دهد بنحو شایسته بهره گرفت.
امام جمعه یزد گفت: مطلبی که در فضای مجازی مطرح می شود باید از جذابیت لازم و محتوای مناسب اخلاقی برخوردار باشد تا زمینه دور شدن جوانان از مطالب نامناسب در فضاهای مجازی فراهم شود.
ناصری افزود: به اعیاد بسیار مهم رجب و ماه مبارک شعبان نزدیک می شویم بنابراین این ایام مبارک یک فرصت بسیار مناسب است تا از طریق فضای مجازی نسبت به انتشار مطالب مفید اقدام کرد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: احیای نیمه شعبان با حضور نسل جوان از برنامه های خوبی است که باید مسئولان امر برای برنامه ریزی و گسترش معارف فرهنگی و اخلاقی استفاده کنند.
ناصری به موضوع مهم شبهه‌زدایی از مباحث مهدوی به عنوان یک وظیفه مهم توسط مبلغان دینی در طول سال و بخصوص ماه رجب و شعبان اشاره کرد و خواستار فعالیت و پیگیری آن شد .
به مناسبت ماه رجب و شعبان در استان یزد برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با حضور اقشار مختلف مردم و بخصوص جوانان برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار