وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:بارها گفته ایم که این دولت دست هر سرمایه گذاری که یک شغل ایجاد کند را می بوسدو ما باید بین خودمان و سرمایه گذار و تولید کننده اطمینان سازی کنیم مسائل اقتصادی را با سخنرانی نمی توانیم حل کنیم و لازم است که برای آن اعتماد در کشور به وجود بیاوریم.
کد خبر: ۴۱۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 20 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین گفت: مهمترین خصوصیت نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی امنیت مثال زدنی آن تحت رهبری هوشیار و مقتدر است که در شرایط نا امنی همه کشورهای همسایه ایران در امنیت کامل به سر می‌برد.

 وی خاطر نشان کرد: اگر این امنیت نباشد و اگر این اقتدار نظام نبود آیا می شود انتظار داشت که سرمایه گذاری و رشد شکل بگیرد.

واعظی اظهار داشت: اولویت اول ما تجهیز کارگاهی بوده است یعنی اینکه اختلافاتی که بین قوا در دولت قبل وجود داشت از میان برود و مردم یک آرامشی داشته باشند و در بازار دلار و طلا ثبات وجود داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: مگر می شود با تحریم توسعه اقتصادی ایجاد کرد گرچه من اعتقاد دارم برای حفظ و استقلال و امنیت کشور باید تا آخر به ایستیم و اگر کسی قدم اول را عقب گذاشت دیگر باید تا آخر عقب بنشیندو باید در عین ایستادن بر سر حقوق مردم باید با لحنی صحبت کنیم که حق خود را بفهمانیم و در عین حال از حقوق کشور دفاع کنیم امروز نتیجه مذاکرات در دولت سبب شده است که تحریم ها کنار برود و فضای کار فراهم باشد امروز می‌گوییم صادرات غیرنفتی از واردات پیشی گرفته است آیا بدون مراوده با دنیا امکان داشت این که نفت را می‌فروختیم و نمی‌توانستیم پول آن را بگیریم شرایط مساعدی بود؟

واعظی گفت: در این یک سالی که تحریم نداشتیم وضعیت آرام آرام دارد تغییر می کند ولی خوب به هر حال ممکن است تولید کننده ها این را زودتر حس  کنند و کسانی که نتیجه ی کار تولید کننده را میبینند کمی دیرتر برایشان ملموس باشد.

واعظی با اشاره به مشکلات بیان شده درباره شهرستان هرسین گفت: گمان نکنید که این مشکلات فقط مربوط به شماست در استان های توسعه یافته هم وقتی کمی از مرکز استان دور می‌شوید مشکلات رفته‌رفته دیده می‌شود و هر جایی مشکل خاص خودش را دارد دولت در مقابل تمام اینها مسئول است.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابرازکرد: مثلاً در آذربایجان سیل می‌آید دولت می‌رود منابع می‌گذارد و وقتی در مازندران برف و سرما می شود دولت می رود و میوه کشاورزان را می خرد که یخ نزند می‌خواهم بگویم ما در همه شرایط باید منابع داشته باشیم بنابر این شرایط ما با یک کشور ۲ میلیون نفری فرق می کند گاهی یک شهرستان ما به اندازه ی یکی از کشورهای همسایه ما منابع می خواهد و باید برای آن وقت گذاشت.

به گفته این مسئول: بر این اساس ما قبول داریم که باید مشکلات شهرستان هرسین مثل آب آشامیدنی را حل کنیم ما وقتی این جا می‌آییم و مشکلات و حرف های شما را می شنویم متوجه می شویم که وقتی که گذاشته شده کم است و باید بیشتر تلاش کنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار