رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه از برخورد با افرادی خبر داد که در سطح شهر و بوستان‌های اطراف "جنگ خروس" راه می‌اندازند.
کد خبر: ۴۱۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 19 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی ناصری، با بیان اینکه جنگ انداختن خروس کار غیرقانونی است، گفت: با افرادی که این کار را خصوصا در معابر و انظار عمومی انجام می‌دهند برخورد خواهد شد و بساط این افراد جمع می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که پرنده‌فروشی می‌کردند و یا به هر نوع با انواع پرندگان ارتباط داشتند در گذشته در برخی نقاط مانند "کوچه لک‌ها" تجمع می‌کردند، یادآوری کرد: با اقدامی که شهرداری برای احداث بازار پرنده‌فروش‌های کرمانشاه انجام داد، همه این افراد در این بازار که در محدوده کمربندی غربی و نزدیک دیزل‌آباد واقع شده، ساماندهی شدند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مرکز صرفا برای خرید و فروش پرندگان است و جنگ انداختن پرندگان از جمله خروس در این بازار و اطراف آن غیرقانونی و تخلف است.

به گفته ناصری، متولی اصلی بازار پرنده‌فروش‌ها سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری است که نیروی ثابتی برای جلوگیری از موارد تخلف اینچنینی در محدوده بازار پرنده‌فروش‌ها دارد.

وی تاکید کرد: اداره اجرائیات نیز در صورت مشاهده این موارد حتما برخورد لازم و جمع‌آوری بساط افراد متخلف را انجام خواهد داد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد تخلفی از این دست با سامانه 137 شهرداری تماس بگیرند که بلافاصله به موضوع رسیدگی خواهد شد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار