نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: آنچه اهمیت دارد مسئله پویایی ارتش است چرا که ارتش جمهوری اسلامی تاکنون یک جریان پویا بوده که مانند آن در هیچ ارتشی در کره زمین وجود ندارد.
کد خبر: ۴۰۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 17 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش ‌‌که در محل دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در دوران انقلاب، دشمنان دین ابتدا ارتش را هدف قرار دادند و گروه‌های التقاطی و الحادی به سراغ یاران امام نرفته بلکه ابتدا به طرف ارتش رفتند تا ما را با دست خالی وارد جنگ ناخواسته کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اینکه از روزی که امام (ره) نهضت خود را شروع کردند نظام ستم‌شاهی ارتش را با مردم رو‌به‌رو کرد، ادامه داد: این کار زمینه‌‌ساز این بود که اگر نظام ستم‌شاهی ساقط شد و حکومت دست جریان دیگری افتاد این حکومت بنیه دفاعی نداشته باشد اما قضیه باشگاه افسران در روز عاشورا ایثارگری عظیمی بود که توسط نیروهای متدین ارتش انجام شد. 

علم‌الهدی با بیان اینکه 29 فروردین سند ملی‌شدن ارتش است، گفت: ارتش تا قبل از آن ارتش شاهنشاهی بود بنابراین 29 فروردین بزرگترین روز برای ارتش و روز ملی شدن آن است.  آنچه در این زمینه اهمیت دارد مسئله پویایی ارتش است چرا که ارتش جمهوری اسلامی تاکنون یک جریان پویا بوده که مانند آن در هیچ ارتشی در کره زمین وجود ندارد. 

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی لحظه به لحظه از لحاظ معنویت، روحانیت، دین، اعتقاد، فناوری نظامی، صلاحیت، قدرت و ارائه یک چهره نیرومند در حال تصاعد و تکامل است. 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه ارتش کانون نیروهای متدین است، ادامه داد: نیرو در عرصه نظامی و دینی در ارتش انباشت شده به‌طوری که هر نیرویی که بازنشسته می‌شود نیرویی جوان‌تر و انقلابی‌تر جایگزینش می‌شود و این ارزشمند است. مسئله پویایی در ارتش همواره در مواردی نظیر نیروی دریایی که اهمیت فناوری حساس‌تر است، بیشتر خودش را نشان می‌دهد. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند پیش از انقلاب در جریان مبارزه و شکنجه‌ها نیروهای ساواک در مقابل ما بودند اما اکنون تمام قدرت‌های مخابراتی، نیروهای تبلیغاتی و رسانه‌ای و قدرت استکباری جهان در مقابل ما قرار دارد. 

وی با تاکید بر اینکه اکنون پیشرفت انقلاب را احساس می‌کنیم، گفت: اسرائیل که روز‌به روز درحال پادرازی به کشوری دیگر بود امروز خود را جمع می‌کند؛ در واقع هیچگاه دشمنان دچار چنین استیصالی نبودند. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با بیان اینکه ما با توجه به این پیشرفت هزینه زیادی نمی‌دهیم، تصریح کرد: هرجا حضور داریم پیروزی با جریانی است که ما در آن حضور داریم و در برابر اقتداری که پیدا کردیم هزینه‌های اقتصادی و نظامی که داشتیم صفر است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار