رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت:انجام و ترویج فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی در زندان‌ها، مراکز تامینی و تربیتی بر پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر است.
کد خبر: ۴۰۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، محمد‌رضا عدالتخواه در بازدید از محل بازداشتگاه سلامت زندان کرمانشاه، اظهار داشت: انجام، ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی در زندان‌ها، مراکز تامینی و تربیتی بر پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر‌گذاری فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در راستای برنامه‌های کاهش آسیب رفتار پرخطر در زندان، تصریح کرد: زندانیانی که در کلاس‌های قرآنی مشارکت دارند با درک مفاهیم قرآن کریم، آرامش روحی و روانی کسب می‌کنند و زمینه مناسب بازگشت شرافتمندانه آن‌ها به اجتماع فراهم می‌شود.

وی اقدام‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌های استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حوزه فعالیت در بخش فرهنگی زندان‌ها گسترده است که زندانیان می‌توانند با بهره‌گیری از آن در راستای جبران رفتار گذشته خود گامی موثر بردارند.

مدیر کل زندانهای کرمانشاه،در ادامه توسعه و بهسازی فضای‌های  فیزیکی و اماکن فرهنگی و آموزشی زندان های استان را به عنوان اولویتی مهم مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به ضرورت حفظ حقوق شهروندی زندانیان و تکریم خانواده آسیب پذیر افزود: توانمندسازی زندانیان در زمینه های مختلف، عامل موثری بر کاهش آسیب های اجتماعی آنان است.

ا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار