جانشین انتظامی استان كرمانشاه از انهدام باند سارقين منزل و مغازه، كشف 57 فقره سرقت و دستگيري 4 نفر سارق و 2 نفر مالخر خبر داد .
کد خبر: ۴۰۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس  سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در تشريح اين خبر بيان داشت:  به دنبال ارجاع یک مورد پرونده سرقت منزل از يكي از کلانتري هاي سطح شهر کرمانشاه به پلیس آگاهی بنا به اهميت موضوع تيمي مجرب از کارآگاهان تشکيل و رسیدگی به موضوع و كشف اموال مسروقه در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

وي در ادامه بيان داشت: با انجام تحقيقات گسترده و تلاش شبانه روزي كارآگاهان و در بررسي از سرنخ هاي به دست آمده در سرقت ها مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار در ارتکاب اينگونه سرقت ها نقش دارد.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات منسجم و ضربتي متهم در منزلش دستگير در بازرسي از منزل وي يک قبضه سلاح جنگي کلاشينکف و ده عدد فشنگ جنگي و اقلامي شامل تلويزيون، فرش، تابلو فرش و جاروبرقي کشف كه به همراه متهم جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل گردید.

 سرهنگ مرزبانی تصريح كرد: این سارق حرفه ای در بازجویی های پلیس به تشکیل باند سرقت و انجام سرقت ها با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد، لذا پس از شناسایی محل اختفای دیگر سارقان، با هماهنگی مقام قضائی آنان نیز طی یک عملیات ضربتی به صورت همزمان در چند نقطه شهر دستگیر شدند. 

جانشین استان كرمانشاه خاطرنشان كرد:  با  انجام تحقيقات و بازجوئي هاي علمي و فني مجزا از هر کدام از متهمين و آشکار شدن تناقض در گفته هایشان ، عرصه بر آنها تنگ و در نهايت متهمين به ارتكاب 45 فقره سرقت منزل ، 7 فقره سرقت مغازه و 5 فقره سرقت از اماكن خصوصي  اعتراف کردند.

 سرهنگ مرزبانی افزود: در ادامه تحقيقات از متهمين مشخص شد سارقین اموال مسروقه را به دو نفر مالخر با هويت معلوم فروخته که سریعاً نسبت به شناسايي و دستگير آنان اقدام و  در بازرسي از منزل آنان چندين دستگاه تلويزيون، فرش ماشینی پتو کشف شد.

وی در خاتمه تصریح داشت: با همكاري متهمين محل هاي سرقت بازسازي، مالباختگان شناسايي و  متهمین به همراه پروندده تشکیل شده به دادسرا معرفی که با صدور قرار روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار