رئیس انجمن مددکاری ایران بر توجه به مددکاری اجتماعی تاکید کرد وگفت: این امر سبب رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف می شود.
کد خبر: ۴۰۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ 16 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، به نقل از خبرگزاری مهر،سید حسن موسوی چلک  در مراسم گرامیداشت روز مددکار با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی به نوعی متولی سلامت در کشور است، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه تاکید بسیار بر مددکاری اجتماعی شده است زیرا توجه بیشتر به این موضوع می تواند زمینه رشد و توسعه کشور را در ابعاد مختلف به همراه داشته باشد.
وی ادامه داد: باید دانش و مهارت مددکاران در جامعه افزایش پیدا کند تا سهم مددکاری اجتماعی ایران در دنیا ارتقا یابد.
رئیس انجمن مددکاری ایران در ادامه افزود: در این راستا باید دانش بومی در خصوص مددکاری اجتماعی تولید شود تا مددکاری اجتماعی به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد.
وی با تاکید به اینکه مددکاران به عنوان سفیران سلامت در جامعه هستند، عنوان کرد: تلاش داریم تا شرایط برای تبدیل شدن انجمن مددکاری ایران به عنوان یک سازمان فراهم شود.
موسوی چلک تصریح کرد: تاکنون اقدامات مناسبی نیز در این زمینه صورت گرفته است که امیدواریم هرچه زودتر شاهد نتیجه مناسب آن باشیم.
وی به انتخاب شعار «مدارای اجتماعی» به عنوان شعار سال انجمن مددکاری ایران اشاره کرد و گفت: مدارا کردن با مردم، از نشانه های عقلانیت است که باید در این زمینه الگوسازی مناسبی صورت پذیرد.
رئیس انجمن مددکاری ایران با بیان اینکه فضیلت های اخلاقی در جامعه تنزل پیدا کرده، ابراز کرد: متاسفانه در حوزه مدارای اجتماعی به عنوان یک فضیلت اخلاقی موفق عمل نکرده ایم و همچنین بین مردم نیز مدارای سیاسی به چشم نمی خوردکه این امر سبب بروز مشکلات و ناهنجاری های اخلاقی در جامعه می شود.
وی تاکید کرد: ۱۵ میلیون پرونده قضایی، تعداد بسیار ضرب و جرح و تصادفات رانندگی بیانگر نبود مدارای اجتماعی در سطوح مختلف جامعه است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار