فرمانده انتظامی شهرستان گفت: پس از آتش سوزی سقف تعدادی از مغازه های بازار زرگرها، پلیس با اقتدار در منطقه حضور دارد تا از هرگونه سرقت احتمالی و سو استفاده مجرمان جلوگیری کند، از این رو مالکان محدوده بازار برای تامین امنیت، نگرانی نداشته باشند.
کد خبر: ۴۰۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، بخشی از بازار زرگرهای کرمانشاه ساعت 15:30 روز جمعه دچار آتش سوزی شد و ماموران آتش نشانی با تلاشی چهار ساعته حریق را خاموش کردند.سرهنگ "رضا شیرزادی" در خصوص این حادثه گفت: ماموران یگان امداد، مرکز فوریت های پلیسی 110 و کلانتری یازده مرکز پس از وقوع این حادثه به سرعت وارد عمل شدند و نظم را در منطقه برقرار کردند.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه ماموران انتظامی پس از وقوع حادثه از تردد خودروها و شهروندان در بازار سنتی کرمانشاه و محدوده خیابان مدرس جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه ماموران انتظامی کماکان در منطقه حضور دارند و از تردد افراد و خودروها جلوگیری می کنند، تاکید کرد: پلیس با اقتدار در منطقه حضور دارد تا از هرگونه سرقت احتمالی و سو استفاده مجرمان جلوگیری کند، از این رو مالکان محدوده بازار برای تامین امنیت، نگرانی نداشته باشند.

سرهنگ شیرزادی اعلام کرد: برقراری مجدد تردد در محدوده خیابان مدرس و بازار زرگرها منوط به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه آتش سوزی بازار زرگرهای کرمانشاه خسارت جانی نداشته است، گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه اکنون از تردد افراد در اطراف دیوار های آسیب دیده و مغازه های تخریب شده جلوگیری می کنند تا مانع بروز حادثه های بعدی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار