نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت باید برای برطرف کردن شرایط بغرنج اقتصادی و بیکاری در استان تدبیر کند، گفت: جذب خیران برای کمک به نیازمندان در منطقه و نیز بهبود اوضاع معیشتی افراد در منطقه ضروری است.
کد خبر: ۴۰۴۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در نشست مجمع خیرین سلامت که پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، برگزار شد، اظهار داشت: این استان کرمانشاه با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی و رفاهی در منطقه، نیازمند توجه بیشتر از سوی خیران و دولت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه به لحاظ اقتصادی در وضعیت بدی قرار دارد به طوری که بالاترین آمار بیکاری و فقر را داراست و به همین دلیل مردم از مشکلات اقتصادی در این منطقه رنج می‌برند.

این مسؤول تاکید کرد: کرمانشاه با چنین شرایط بغرنج اقتصادی که وجود دارد، نیازمند نگاه ویژه دولت و همچنین  همت بیشتری از سوی خیران است تا در راستای کمک مردم خصوصا بیماران و خانواده‌های آنان اهتمام شود.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: مجمع خیران سلامت نیز باید تمام توان خود را به‌کار بگیرد که بتوانند ضمن جذب بیشتر خیران خارج از استان، به‌دنبال جذب اعتبارات دولتی بیشتری برای کرمانشاه باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار