مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هوای ۵ منطقه مشهد در شرایط ناسالم برایی گروه های حساس قرار دارد.
کد خبر: ۴۰۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 09 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مهر، حمید صالحی اظهار کرد: کیفیت هوای مشهد در روز یکشنبه با توجه به گزارشات ارسالی از  ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا مستقر در سطح شهر با شاخص ۸۱ پی.اس.آی در شرایط سالم قرار دارد.

وی با بیان اینکه مقایسه غلظت آلاینده ها حاکی از آن است که به غیر از آلاینده ازن بر غلظت سایر آلاینده ها نسبت به روزگذشته در همین ساعت افزوده شده است، ادامه داد: در اینصورت هوای پنج منطقه مشهد امروز برای گروه های حساس ناسالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: بیشترین بار آلودگی از ایستگاه خیام شمالی با ۱۱۶ پی.اس.آی گزارش شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین ایستگاه های امامیه با ۱۱۵، خیام جنوبی با ۱۱۲، شهید آوینی و سرافرازان هر یک با ۱۰۲ پی.اس.آی از دیگر ایستگاه‌های ناسالم روز چهارشنبه برای گروه‌های حساس هستند.

صالحی تاکید کرد: در این شرایط بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروه های آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کرده و عموم مردم نیز از فعالیت های ورزشی در فضای باز بپرهیزند. همچنین با توجه به زیاد بودن بار آلودگی هوا در شماری دیگر از مناطق این شهر پیش بینی می شود در صورت تداوم وضعیت جوی کنونی، افزایش ترددها و عدم جا به جایی هوا، شاهد افزایش بیش از حد مجاز آلودگی در این مناطق باشیم. 

وی عنوان کرد: ایستگاه های ویلا و حرم مطهر دو ایستگاهی هستند که در شرایط پاک قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار