فرماندار سمنان:
فرماندار سمنان با اشاره به اهمیت توجه به تربیت اجتماعی دانش‌آموزان، افزایش تعداد اعضای سازمان دانش‌آموزی این استان در شهرستان سمنان را خواستار شد.
کد خبر: ۴۰۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 09 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید عباس دانایی شامگاه شنبه در دیدار با فرماندار سمنان اظهار داشت: امروز نیاز است که به امر تربیت صحیح و اصولی دانش‌آموزان توجه بیشتری شود و نقش سازمان دانش‌آموزی در این زمینه بسیار برجسته است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف سبب پویایی این قشر آینده‌ساز جامعه و بارور شدن آینده کشور می‌شود اضافه کرد: دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری موضوعی است که سازمان دانش‌آموزی توجه ویژه‌ای به آن داشته و این مهم در استان و شهرستان سمنان نمود خوبی دارد.

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم ارائه خدمات آموزشی و تربیتی سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به گستره بیشتری از دانش‌آموزان این شهرستان افزود: باید تلاش شود تا تعداد اعضای سازمان دانش‌آموزی شهرستان سمنان افزایش یابد.

سیدعباس دانایی

دانایی با اشاره به اینکه امروز شهرستان سمنان از وجود اردوگاهی مختص دانش‌آموزان محروم است بیان کرد: باید کمک کنیم تا اردوگاه دانش‌آموزی با محوریت سازمان دانش‌آموزی در یکی از پارک‌های جنگلی شهرستان سمنان به مساحت 5 هکتار ایجاد شود.

وی از توجه ویژه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به دانش‌آموزان جنوب شهر سمنان تقدیر کرد و افزود: بدون شک دانش‌آموزان این بخش از شهر سمنان نیازمند توجه ویژه فرهنگی و اجتماعی بوده و باید جنوب شهر سمنان باید به هویت اصلی خود بازگردد.

فرماندار سمنان اظهار داشت: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان و شهرستان سمنان باید در فرآیندهای تربیتی برای دانش‌آموزان مرکز این استان نقشی محوری ایفا کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار