معاون هماهنگی مؤسسات غیر دولتی ،مشارکتهای مردمی واشتغال بهزیستی استان به اتفاق کارشناس مسکن این اداره کل از روند ساخت وپیشرفت پروژه واحدهای مسکونی ویژه خانوارهای دارای دوعضو معلول در شهرستان گرگان بازدید نمودوازنزدیک مسائل ومشکلات این پروژه را مورد بررسی وارزیابی قرارداد.
کد خبر: ۴۰۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 08 April 2017
 معاون هماهنگی مؤسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان به اتفاق کارشناس مسکن این اداره کل از روند ساخت و پیشرفت پروژه واحدهای مسکونی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در شهرستان گرگان بازدید نمود و از نزدیک مسائل و مشکلات این پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 اصغر رنجی در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از مراحل پیشرفت اجرای این طرح در استان گفت: در تمام نقاط استان، خانواده‌های دارای دو عضو معلول و بیشتر که تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی می باشند تاکنون تشکیل پرونده داده اند که پیگیری جهت معافیت جامعه هدف تحت پوشش از پرداخت هزینه های عوارض و صدور پروانه ساختمانی، انشعابات آب، برق و گاز واحد مسکونی از دیگر اقدامات بهزیستی برای خانه دار نمودن این عزیزان می باشد.

وی سهمیه مددجویان گرگان را از اجرای این طرح، 44 خانوار عنوان نمود که از این تعداد 20 خانوار در واحدهای مسکن مهر «سایت سعد آباد»، 10خانوار در واحدهای مسکن مهر «جلین»،2 خانوار نیز در واحدهای «نیایش بنیادمسکن» جانمایی شده اند .

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در ادامه بابیان اینکه بیش از 18درصد این طرح به پایان رسیده است و 82 درصد دیگر در مرحله پایانی قرار دارد، افزود: در این طرح تعداد 8 واحد واقع در «سایت سعد آباد» در دهه مبارک فجر افتتاح و تحویل مددجویان گردیده است که 36 واحد دیگر با 75% پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی ساخت می باشند.

اصغر رنجی در ادامه از واگذاری یک قطعه زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی به منظور احداث 12 واحد مسکونی در منطقه مریم آباد گرگان خبرداد .

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه مشترک فی مابین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، انجمن خیرین مسکن ساز استان و سازمان بهزیستی این خانوارها برای ساخت واحد های مسکونی خود، در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 300 میلیون ریال و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 320 میلیون ریال کمک بلاعوض دریافت می کنند که از این مبلغ، 100 میلیون ریال را سازمان بهزیستی، 150 میلیون ریال را بنیاد مستضعفان و 50 میلیون ریال دیگر را انجمن خیرین مسکن ساز که در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 20 میلیون ریال دیگر نیز بنیاد مسکن بصورت بلاعوض اهداء می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار