در بازرسی های عیدانه مشخص شد؛
تابناک: بدنبال بررسی‌های صورت گرفته در طرح ویژه نوروز، آرایشگاه‌های زنانه، پارچه فروشی‌ها و گل فروشی‌ها بیشترین صنف متخلف در اصفهان شناخته شدند.
کد خبر: ۴۰۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 06 April 2017
به گزارش تابناک اصفهان، مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان از رشد  ۲۲۲ درصدی تخلف در سطح آرایشگاه‌های زنانه اصفهان  خبر داد و افزود:  بیشترین تخلف را در ایام نوروز در آرایشگاه‌های زنانه شاهد بودیم.
 
جواد محمدی فشارکی اظهار داشت: علاوه بر افزایش رشد تخلف در آرایشگاهای زنانه شاهد افزایش ۲۰ درصدی تخلف در پارچه‌فروشی‌ها و رشد ۳۳ درصدی تخلف در گل فروشی‌ها بودیم.
وی بیان داشت: در این میان شاهد کاهش تخلف ۴۳ درصدی در لباس فروشی‌ها و ۸۴ درصدی در گز فروشی‌های اصفهان بودیم.
 
مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان اعلام کرد: همچنین کاهش ۶۵ درصدی تخلف در تریکو و خرازی‌ها، ۱۶ درصدی در سطح میوه فروشی‌ها و ۸۴ درصدی خوار و بار و آجیل بودیم.
 
وی به کاهش تخلف ۳۶ درصدی در لبنیات فروشی‌ها و ۴۳ درصدی در بین لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد و ادامه داد:‌ میزان تخلف در گوشت قرمز ۵۷ درصد کاهش یافته است و ۴۵ درصد تخلف در صنف بستنی و آبمیوه فروشی‌ها، ۶۷ درصد ساندویج فروشی‌ها را شاهد بودیم.
 
محمدی فشارکی اظهار داشت: همچنین کاهش شش درصدی در صنایع دستی، چلوکبابی و رستوران‌ها ۵۸ درصد و ۵۷ درصدی کاهش تخلف در کیف فروشی‌ها و ۲۰ درصد در بین عطاری‌ها و سقط فروشی‌ها را شاهد بودیم.
 
تشکیل ۶۶۴ پرونده تخلف در نوروز امسال
 
وی با بیان اینکه طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز تا ۲۵ فروردین، ادامه دارد، تصریح کرد: از زمان آغاز طرح تا ۱۵ فروردین ماه، ۳۹ هزار و ۳۱۴ مورد بازرسی انجام گرفته است.
مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: از این میزان بازرسی، ۶۶۴ پرونده تخلف تشکیل و برای تعزیرات حکومتی ارسال شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار