مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر: با توجه به سهمیه مناطق استان برای انتخاب ومعرفی معلم نمونه سهمیه این شهرستان یازده نفر است .
کد خبر: ۴۰۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 05 April 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، عثمان ویسی در گردهمایی مدیران مدارس شهری و مدیر مستقل روستایی شهرستان روانسر اظهار داشت : از این تعداد 9 نفر بعنوان معلم نمونه منطقه و 2 نفر به عنوان معلم برتر استان معرفی می شوند .

وی ادامه داد:  همکارانی که در سنوات قبل به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده اند و همچنین همکارانی که در 5 سال گذشته از سال تحصیلی به عنوان نمونه استانی انتخاب شده انددر فرایند انتخاب معلم برتر قرار نمی گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر  افزود : همکارانی که در 5 سال اخیر(از سال تحصیلی 91-90 تا 95-94 ) نیز نمونه منطقه ای شده اند در فرآیند انتخاب معلم برتر منطقه ای قرار نمی گیرند.

ویسی با اشاره به مراحل و فرایند انتخاب و معرفی معلم نمونه در سال تحصیلی 96/95 گفت : هیچ همکاری در سال جاری مجاز به شرکت مستقیم در سطح منطقه و استان نیست و کلیه ی رقابت ها از آموزشگاه خواهد شد .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر در ادامه با اشاره به ساحت های تربیتی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش گفت :معلمان نمونه در ساحت های شش گانه شامل تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی ، تربیت اجتماعی و سیاسی ، تربیت زیستی و بدنی،تربیت هنری و زیبایی شناسی ، تربیت اقتصادی و حرفه ای وساحت تربیت علمی و فناورانه انتخاب می شوند.

ویسی به سهمیه واحد های آموزشی در معرفی معلم برتر نیز اشاره کرد و گفت : مدارس تا 20نفر نیرو یک نفر و از 21 تا 30نفر نیرو 2 نفر و 31 نفر نیرو به بالا 3 نفر را به شهرستان معرفی خواهند کرد .

وی تاکید کرد،کسانی که طی 5 سال اخیر معلم نمونه استانی و کشوری بوده اند نمی توانند در فرایند انتخاب معلم برتر استانی شرکت نمایند و ترجیحاً از نمونه های استانی و کشوری سال های قبل نیز نباشد.

 ویسی به نحوه تکمیل نمون برگ های (1و2و3) نیز اشاره کرد و افزود : کارگروه های مدارس 
باید ضمن تشکیل جلسات با معلمان وعوامل اجرایی مدرسه با حضور رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه ، معلمان برتر را برابر سهمیه و براساس نمون برگهای (1و2و3) تا پایان وقت اداری 24 فروردین ماه 96 به ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان معرفی کنند .

او به مزایای شیوه نامه انتخاب و معرفی معلم در سال تحصیلی 96/95 نیز اشاره کرد وافزود : در شیوه نامه جدید ، معلمانی که در سالهای گذشته به هر دلیل تمایلی به تکمیل فرمهای مربوطه نداشته اند ، نقش مدیران مدارس و شورای معلمان را پررنگ تر نموده تا بتوانند اینگونه افراد را شناسایی وبه مرحله بعدی معرفی نمایند. 

در ادامه این گردهمایی اسماعیل فیروزی دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان روانسر نیز گفت : برنامه معرفی معلمان برتر در سال جاری همه همکارانی که قصد شرکت در سطوح منطقه ای و استانی دارند ضرورت دارد همانند سایر همکاران از طرف آموزشگاه مربوطه معرفی شوند .

فیروزی در خاتمه اظهار داشت : هیچ همکاری در سال جاری مجاز به شرکت مستقیم در سطح منطقه و استان نیست و کلیه ی رقابت ها و کسب امتیازها از آموزشگاه می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار