مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از سرریز دو سد "زاگرس" و "سلیمانشاه" طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون حدود 86 درصد ظرفیت سدهای در دست مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از سرریز دو سد "زاگرس" و "سلیمانشاه" طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: هم اکنون حدود 86 درصد ظرفیت سدهای در دست
کد خبر: ۴۰۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 05 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،کیاست امیریان، با اشاره به بارندگی‌های مناسب سال جاری اظهار کرد: توزیع زمانی و مکانی مناسب بارش های استان باعث شده وضعیت ذخیره آب بسیاری از سدهای استان مطلوب باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون از ظرفیت 830 میلیون مترمکعبی هفت سد در دست بهره‌برداری استان کرمانشاه، حدود 715 میلییون مترمکعب آن پر است که معادل 86 درصد ظرفیت سدهای استان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه افزود: این بارش‌های مناسب باعث شد دو سد زاگرس و سلیمانشاه نیز در وضعیت سرریز قرار گیرند.


به گفته این مسئول، تمام ذخیره آب پشت سدهای استان مربوط به بارندگی امسال نیست و بخشی نیز ناشی از مدیریت مصرف آب و آورد رودخانه‌ها در سال گذشته بوده است.

وی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری استان(از ابتدای مهرماه تاکنون) را نیز حدود 368 میلی‌متر اعلام کرد که نسبت به بلندمدت هفت درصد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار