رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت:۴۰۵۹ مأموریت و امداد رسانی ایام نوروز توسط اورژانس ۱۱۵ استان لرستان انجام شد.
کد خبر: ۴۰۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 03 April 2017
حسینعلی رفایی رئیس مرکز فوریت های پزشکی لرستان با اشاره به خدمات اورژانس استان در طول ایام تعطیلات؛ اظهارداشت: اورژانس 115 استان لرستان از 25 اسفند ماه 95 تا پایان روز 13 فروردین چهار هزار و 59 مأموریت و امدادرسانی به مصدومان انجام داده است.


وی با انجام دو هزار و 196 مأموریت شهری و هزار و 863 مأموریت جاده‌ای توسط اورژانس لرستان اشاره کرد و افزود:  789مورد از مأموریت‌ها مربوط به تصادفات و حوادث ترافیکی بوده که از این تعداد 354 مورد تصادف شهری و 435 مورد از مأموریت‌ها برای پوشش تصادفات جاده‌ای بوده است.


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان به فعالیت‌های اورژانس هوایی لرستان در این ایام اشاره و عنوان کرد: اورژانس هوایی لرستان تاپایان روز13 فروردین با 19 پرواز توسط بالگردهای مستقر در شهرهای خرم‌آباد والیگودرز به 34 مصدوم خدمت رسانی کرد.


وی بیان کرد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون سه هزار و 204 نفر به 9 ایستگاه سلامت نوروزی اورژانس لرستان واقع در محورهای مواصلاتی استان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.


رفایی گفت: مرکز اورژانس 115 لرستان در طرح نوروزی امسال که از 25 اسفندماه آغاز با به کارگیری 430 تکنسین فوریت‌های پزشکی، 145 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتور آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو بالگرد هوایی، یک دستگاه آمبولانس درزین ریلی ولغو مرخصی پرسنل واعلام آماده باش به پرسنل این مرکز به هموطنان و مسافران نوروزی که لرستان را به عنوان مقصدگردشگری خود انتخاب کردند خدمات درمانی مناسب ارائه داد.


وی خاطر نشان کرد: در این ایام 22 پایگاه شهری، 36 پایگاه جاده‌ای، دو پایگاه اورژانس هوایی و 9 ایستگاه سلامت نوروزی که به صورت کاملاً آماده باش در نقاط حساس استان لرستان و محورهای مواصلاتی مستقر بودند خدمات مناسبی به مردم ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار