مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اسکان بیش از 108 هزار نفر روز در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان در ایام نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۴۰۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸ 03 April 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سلیمان محبی ، با اشاره به اسکان 108 هزار و 180 نفر روز مسافران نوروزی در مدارس و دیگر اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان در نوروز اظهار کرد: نوروز امسال شاهد رشد 16.09 درصدی آمار اسکان در مدارس، خانه‌های معلم و دیگر اماکن اقامتی آموزش و پرورش بودیم.

به گفته محبی نوروز سال گذشته در مجموع 92 هزار و 568 نفر روز در مدارس و دیگر اقامتگاه‌های آماده شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

محبی در ادامه با بیان اینکه نوروز امسال 14 هزار و 424 خانوار در مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش کرمانشاه اسکان داشتند، افزود: از جهت تعداد خانوارهای اسکان پیدا کرده 
رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشترین اسکان در اماکن اقامتی آموزش و پرورش به شهر کرمانشاه اختصاص داشت، تصریح کرد: نوروز امسال 68 هزار و 723 نفر روز اقامت در شهر کرمانشاه داشتیم.

 به گفته محبی پس از شهر کرمانشاه، شهرهای جوانرود، سرپل ذهاب و قصرشیرین بیشترین اسکان را در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه داشته اند.

 محبی در ادامه با اشاره به آماده سازی 2200 کلاس درس در 220 آموزشگاه استان برای اسکان میهمانان نوروزی افزود: همچنین 15 معلم سرا و خانه معلم نیز آماده اسکان میهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی بودند.

 به گفته محبی نوروز امسال مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش کرمانشاه آمادگی اقامت تا 200 هزار نفر روز را داشتند.

وی ادامه داد: مدارس و اماکن اقامتی آموزش و پرورش کرمانشاه از 26 اسفند سال گذشته تا ساعت 24 روز 12 فروردین مشغول ارائه خدمات به میهمانان نوروزی بودند.

محبی در ادامه از باز بودن تمامی مدارس استان از امروز (14 فروردین) خبر داد و افزود: با وجود شایعه‌سازی‌ در فضاهای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس تا روز 19 فروردین، امروز تمامی مدارس استان باز بودند و دانش‌آموزان به مدرسه رفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار