مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از بازگشایی دوباره سامانه سهام عدالت خبر داد و گفت: طرح سهام عدالت ثبت‌نام جدید ندارد، مراقب افراد سود‌جو باشید.
کد خبر: ۴۰۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 03 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس علی محمدی از بازگشایی دوباره سامانه سهام عدالت خبر داد و اظهار داشت: سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir که برای بروزرسانی صورت‌حساب مشمولان از 30 اسفند‌ماه سال 95 از دسترس خارج شده بود، از امروز 14‌ فروردین‌ماه دوباره در دسترس مشمولان قرار گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: محدودیتی برای مشمولان در راستای مراجعه به سامانه مربوطه به منظور صدور صورت حساب وجود ندارد و افراد می‌توانند اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت کنند.

وی بانک ملی را به‌عنوان مرجع و تنها بانک عامل دریافت وجه نقد مانده بدهکاری مشمولان سهام عدالت اعلام و بیان کرد: قبض مربوط به مانده بدهکاری مشمولانی که تمایل به افزایش سهام خود دارند، تنها یک‌بار صادر می‌شود و این افراد باید توجهات لازم را داشته باشند تا روند آن به درستی انجام شود.

محمدی با بیان اینکه سهام عدالت ثبت‌نام جدید ندارد، افزود: افرادی که به هر دلیلی از طرح سهام عدالت جا مانده‌اند مراقب سوءاستفاده افراد سودجو باشند، چراکه هنوز دستوری برای ثبت‌نام آن‌ها صادر نشده است.

ا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار