اکبر آزادی در گفتگو با تابناک:
مسئول آموزش اورژانس *۱۱۵* استان کرمانشاه گفت:۲۸ دستگاه آمبولانس پایگاه های جاده ای در حاشیه جاده ها بخاطر امنیت خاطر مسافران و امداد رسانی به موقع به آنان مستقر شد.
کد خبر: ۴۰۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 03 April 2017
اکبر آزادی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: تمهیدات اورژانس در سیزدهم فروردین در خدمت رسانی  به مسافران قابل توجه بود و به منظور خدمات سریع  به آنان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محور کرند غرب به اسلام آباد غرب مستقر کردیم.

وی با بیان اینکه  ۵۴ پایگاه شهری و جاده ای در روز سیزدهم فروردین در حالت آماده باش بوده اند، افزود:  ۵۶ تکنسین بطور مستقیم در پایگاههای جاده ای و ۱۱۸  نفر در کل پایگاهها شهری و جاده ای به کار گرفته شد.

مسئول واحد  آموزش اورژانس استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: تیم بازرسی فوریت ها از   پایگاهها و استقرار آمبولانس ها در محور های  مورد نظر بازدید کردند.

آزادی به آماده باش ۳۴۰ نفر از نیروی پرسنل اورژانس در طرح امداد نوروزی به مسافران اشاره کرد و گفت: آمبولانس های پایگاه های جاده ای در حاشیه جاده ها به صورت ۲۴ ساعته در حال امداد رسانی  به موقع و سریع به آنان، بوده اند.

وی در خاتمه گفت:  همچنین تیم بازرسی متشکل از نمایندگان معاونان دانشگاه علوم پزشکی و پر سنل فوریت های پزشکی از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی روزانه در ایام نوروز، بازدید کردند.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار