مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از پذیرش و اسکان ۸۴ هزارو ۵۰۱ مهمان نوروزی در ۱۱ روز نخست سال ۹۶ خبر داد .
کد خبر: ۴۰۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 01 April 2017
خدانظر دریکوند مدیر کل آموزش و پرورش لرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک  12فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این روز  مبارزات مردم مسلمان و انقلابی ایران  و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آنان  به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار پیدا کرد.


وی افزود: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می‌کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام، الگوی زندگی جدیدی در عرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توامان فراهم شود.


دریکوند تصریح کرد : استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران علاوه بر اینکه تحولات داخلی به دنبال داشت، تغییراتی در نظام بین الملل، به ویژه در خاورمیانه ایجاد کرد که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود بنابراین دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.


مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به آمار اختصاصی اسکان مسافران در  روز یازدهم فروردین در مراکز رفاهی آموزش و پرورش لرستان اشاره و عنوان کرد : در این  روز 5 هزار و 248 نفر در قالب یک هزارو 459 خانوار در مراکز اسکان پذیرش و اسکان داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار