مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم شیراز و نایب قهرمانی تاکستان به پایان رسید.
کد خبر: ۳۹۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، مسابقات پاورلیفتینگ انتخابی تیم ملی که به میزبانی تاکستان به مدت ۵ روز برگزار شده بود با قهرمانی تیم شیراز و نایب قهرمانی میزبان به پایان رسید.

هادی طاهرخانی رئیس هیئت پرورش اندام و قویترین مردان تاکستان در پایان این مسابقات به خبرنگار مهر اظهارداشت: درمسابقات قویترین مردان تاکستان ۲۴۵ شرکت کننده از ۲۷ استان شرکت داشتند که نفرات برتر هر رده سنی به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام خواهند شد.

طاهرخانی تصریح کرد: مسابقات کلاسیک جایزه بزرگ به عنوان معتبرترین مسابقات رسمی فدراسیون است که در این دوره در۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، مستریک و مستر دو پیگیری شد.

وی افزود: نکته قابل توجه این مسابقات که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار شد درخشش ورزشکاران تاکستان با کسب دو مقام اولی در رده های سنی پیشکسوتان الف و ب و چهار مقام سومی بود.

مجید نظرخانی رئیس کمیته انضباطی پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران هم برگزاری مسابقات را طبق قوانین AWPC بیان کرد و گفت: این دوره از مسابقات از نظر تعداد و کیفیت شرکت کنندگان و همچنین امکانات میزبانی در سطح بالایی قرار داشت.

وی بیان کرد:دراین مسابقات رکودهای خوبی ثبت شد که بیانگر آمادگی مطلوب ورزشکاران این دوره است.

نظرخانی اظهارداشت: فدراسیون پاورلیفتینگ کشور شش برنامه اعزامی دارد که طبق تقویم فدراسیون جهانی برگزار خواهد شد و برای هر شش اعزام اردوی آماده سازی در نظر گرفته شده است.

بابک قضبانی مربی تیم ملی قویترین مردان کشور هم با اشاره به سطح بالای  مسابقات و تعداد بی سابقه شرکت کننده در این دوره از مسابقات دلیل افول پاورلیفتینگ در  سال‌های اخیر را چند شاخه شدن آن بیان کرد.

وی ادامه داد: رشته پاورلیفتینگ در حال حاضر چند دسته است که هرکدام توسط یک نفر اداره می‌شود و همین موضوع باعث چنددستگی و تفکیک قهرمانان از هم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار