سفر یک روزه، رییس جمهور به مشهد با حاشیه هایی همراه بود، حاشیه هایی پررنگ تر از متن که در زیر به برخی از این حاشیه ها اشاره می‌کنیم.
کد خبر: ۳۹۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 10 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، همزمان با این سفر یک روزه رییس جمهور که برای افتتاح پروژه های عمرانی به مشهد انجام شد هنگام برگزاری اجلاس شهدا در هتل ثامن طرقبه و در بدو ورود مهمانان، موبایل و وسایل میهمانان شرکت کننده دریافت می شد و رسانه ها نیز برای پوشش خبری دعوت نداشتند که در نهایت برخی با کارت میهمان و به عنوان خانواده شهید موفق به حضور در این مراسم شدند.
 
حاشیه هایی پررنگ تر از متن از حضور رئیس جمهور در مشهد 
 
در بدو ورود به مراسم گروه سرود دانش اموزی و یک تیم اجرا کننده تئاتر پرفورمنس از پایتخت از جمله برنامه های تدارکاتی این مراسم جهانی بود.
برخی مسئولان استانی هم به دلیل سخت‌گیری های امنیتی برای ورود دچار مشکل شدند و هنگام حضور نیز در میان سایر مدعوین نشستند و بخش خاصی ویژه آنها در نظر گرفته نشده بود.
از دیگر حاشیه ها اعتراض برخی خانواده های شهیدان مدافع حرم از عدم دعوت برای حضور در مراسم بود.
 علی اسدی برادر شهید جاوید الاثر محمد اسدی هم در این میان گفت:از جانب بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با ۱۲ خانواده شهید در مشهد تماس گرفتند و برای کنگره بین المللی شهدای جهان اسلام دعوتمان کردند اما هنگام ورود به هتل ثامن شنیدیم که رئیس جمهور نیز در این مراسم حضور دارد، از همین رو خانواده شهید اسدی به همراه تعداد دیگری از خانواده شهدا با اعتراض به سیاست‌های نادرست رئیس جمهور از ورود به مراسم انصراف دادند.
همچنین تعدادی از بانوان شرکت کننده  با شروع سخنرانی رییس جمهور  روبروی صندلی خود و روی زمین نشستند.
در این مراسم هم همچنان بازار نامه دادن داغ بود و برخی حاضران، نامه هایی برای اعلام  مشکلاتشان اعم از بیکاری  فرزندان شهید و حقوق ناکافی خود به رییس جمهور نوشتند که تحویل ماموران انتظامات دادند.
در این مراسم فرزند شهید موسوی اولین دبیر کل حزب الله لبنان پیش از سخنرانی رییس جمهور صحبت کرد، خانم صدیقه عظیمی‌نیا فرزند شهید و شاعر فرهنگی نیز شعری به یاد پدر شهیدش  دکلمه کرد؛ رضا میر سردار فرزند شهید نیز سرودی زیبا را اجرا کرد که بسیاری از مادران شهید با صدای بلند گریه می کردند.
رییس جمهور در بخشی از سخنانش در پاسخ به سئوال آیت الله جنتی در خصوص موفقیت در اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: سوال می کنند؛  در اقتصاد مقاومتی موفقیم یا نه؟ ما پیروز اقتصاد مقاومتی هستیم ، یک ملت بزرگ، دولت کارامد و رهبری فرهیخته و آگاه داریم، او هدایت  می کند، مردم در صحنه اند و دولت به وظیفه خود عمل می کند با چنین شرایطی ما در اقتصاد مقاومتی شکست می خوریم؟
دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنانش هم اظهار کرد:   آنچه ما را در برابر آمریکا، رژیم صهیونیستی، مزدورانش و توطئه گران پیروز می کند، تنها سلاح نیست بلکه بالاتر از آن ایمان، اراده، اتحاد و مقاومت مردم است ما در عین حال باید موشک و هواپیما بسازیم و می سازیم و دولت یازدهم در ۳.۵ سال گذشته در سلاح های راهبردی بیش از ۱۰ سال گذشته تجهیزات ساخته است.
 
زهره رنگ آمیز طوسی/ تابناک رضوی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید .همه چیز گل وبلبل است - هیچکس مشکلی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار