فرماندار علی آباد کتول:
فرماندار علی آباد کتول درمراسم جشن نیکو کاری در دبیرستان دخترانه بصیرت گفت: برگزاري جشن نيكوكاري باعث تقويت و اشاعه فرهنگ احسان و نيكوكاري در جامعه می شود.
کد خبر: ۳۹۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 09 March 2017
فرماندار علی آباد کتول درمراسم جشن نیکو کاری در دبیرستان دخترانه بصیرت گفت: برگزاري جشن نيكوكاري باعث تقويت و اشاعه فرهنگ احسان و نيكوكاري در جامعه می شود.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان درمراسم جشن نیکو کاری که بصورت نمادین در دبیرستان دخترانه بصیرت این شهرستان برگزار شد گفت: احسان و نيكوكاري ريشه در اعتقادات مردم اين سرزمين دارد و مردم با حضور خود در اين جشن‌ها پيشرو بودن خود را در كمك به همنوع به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: کمک به هم نوعان امري بسيار بديهي بوده چرا كه در سال‌هاي پيشين نيز مشاهده شده كه استقبال بسيار خوبي از طرف مردم از اينگونه فعاليت‌ها شده است و اين سنت حسنه جايگاه والايي در دين اسلام دارد، چرا كه در قرآن كريم نيز بارها به آن اشاره شده است.

تجری مفردبا اشاره به اينكه مردم نيازمند در روزهاي پاياني سال چشم به راه كمك مردم و مسئولان هستند، اظهار داشت: اميد است با كمك‌هاي بي‌شائبه مردم و مسئولان اين نيازمندان همچون سال‌هاي قبل سال نو را با شادي و خوشي شروع كنند.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان برگرفته از سیره پیامبران افزود: با برگزاری جشن عاطفه ها فرهنگ نوع دوستی، کمک به نیازمندان و انفاق درجامعه رواج پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: کمک به مردم و احسان و نيکوکاري از توصيه‌هاي دين اسلام و بزرگان دین است و تلاش های کمیته امداد امام خمینی (ره) در این هفته قابل تقدیر و ارزشمند است و باعث دلگرمی جامعه محرومان می شود.

تجری مفرداظهارداشت:اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی نیازمند یک مدیریت جهادی بوده و با این امر می توان اقتصاد مقاوتی را به اقدام و عمل رسانید.

وی افزود:باید به دنبال ایده های نو و با کارایی زیاد در اقتصاد مقاومتی بود تا بتوانند مسائل بزرگ کشور را حل کنند و مهمترین امر در این مسئله استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های داخلی است.

فرماندار در مورد حماسه اقتصادی گفت: نظام سلطه برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی و ملت رشید ایران بکار گرفت اما مردم با قدرت هرچه تمام‌تر تحریم‌ها را خنثی کردند و مردم و مسوولان همگام با هم با برنامه‌ریزی برای تولید، بسوی اقتصاد پایدار در حرکت هستند.

تجری مفرددرمورد حضور حداکثری مردم در انتخاباتی که درپیش است گفت:مردم با حضور در انتخابات آینده حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینند و بار دیگر با آرمان‌های امام(ره)، شهیدان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

 وی با بیان این‌که نماد بارز مشارکت سیاسی و خلق حماسه سیاسی حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره‌ای مجلس است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساسی از تاریخ واقع شده است و قطعا مردم با حضورحماسی خود تودهنی دیگری به استکبار جهانی خواهند زد و با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار