مدير مرکز كارآفرينی، پژوهش‌های كاربردی و ارتباط با جامعه دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: توسعه اندک صنعت گردشگری به دلیل استفاده از رویکردهای سنتی است و شتاب در توسعه گردشگری نیاز به سرعت، پیشرفت و استفاده از فناوری نوین دارد.
کد خبر: ۳۹۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 09 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، فرزاد ویسی در مراسم افتتاح سومین رویداد کارآفرینی استارتاپ با موضوع ایده‌پردازی در عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که عصر امروز در کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طبق پیش‌بینی برخی از کارشناسان، صنعت گردشگری تاسال 2020 به عنوان نخست صنعت در جهان مطرح می‌شود.

مدیر مرکز کارآفرینی، پژوهش‌های کاربردی و ارتباط با جامعه دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به این موضوع اگر حوزه گردشگری به عنوان صنعت نخست کشور  و جهان باشد باید کارهای بسیاری در این بخش انجام شود که در این راستا نیاز به دانش و فناوری است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: توسعه اندک این صنعت فرهنگی و هنری در کشور و استان به دلیل رواج و استفاده از صنعت گردشگردی با رویکرد و روش‌های سنتی است در حالی که زندگی در عصر تکنولوژی نیاز به تجیهز فناوری‌های نوین و کاربردی دارد.

ویسی تصریح کرد: در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حقیقت افزایش شتاب در توسعه گردشگری نیاز به سرعت، پیشرفت و فناوری دارد که در این راستا برگزاری استارتاپ‌های کسب و کار مبتنی بر فناوری می‌تواند اثرگذار باشد.

مدیر مرکز کارآفرینی، پژوهش‌های کاربردی و ارتباط با جامعه دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت‌: این مراسم با رویکرد گردشگری و با مساعدت دانشگاه رازی کرمانشاه و اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شده تا ایده‌ها را به منصه ظهور برسانیم و تجاری‌سازی در بخش تقویت شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار