ابراهیم شهریاری در گفتگو با تابناک:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه : از افزایش ضریب ایمنی شبکه راههای مواصلاتی شهرستان پاوه با نصب حفاظ های جانبی (گارد ریل و نیوجرسی ) در چند نقطه پرحادثه شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۳۹۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 09 March 2017

ابراهیم شهریاری در گفتگو با تابناک افزود : با تلاش بدون وقفه عوامل راهداری این اداره و علی رغم تنگناهای اعتباری ،۴۸۰ متر گارد ریل در مقطع پرحادثه در راههای  شهرستان پاوه نصب شده است .

وی افزود : سه نقطه در محور پاوه به روانسر حد فاصل روستای دره بیان تا تازه ده و ۶۴ متر نیوجرسی در یک نقطه راه روستایی جدید الاحداث شرکان و نیز یک نقطه از محور پاوه نوسود نرسیده به سه راهی نجار ودو مقطع پرحادثه و پرتگاه خطرناک راه روستایی دشه و  نیز یک نقطه از محور ملندر به نودشه حد فاصل کل رشکاو و روستای ورا نصب شده است .

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پاوه هدف اصلی از نصب این حفاظها را کاهش تصادفات منجر به سقوط و کاهش تلفات جانی و مالی برای شهروندان گرامی دانست .

مهندس شهریاری در پایان گفت : در تلاش هستیم نقاطی از محور باینگان و نیز یک پرتگاه خطرناک در راه روستایی تین را با هزینه ای بالغ بر 720 میلیون ریال نیز پوشش دهیم .
گفتگو از فرهاد صالحی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار