رئیس اورژانس 115 محمودآباد از وقوع دو حادثه تصادف عصر امروز در این شهرستان خبر داد و گفت: در یکی ازاین حوادث یک نفر در صحنه تصادف کشته و سه نفر در مجموع مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
کد خبر: ۳۹۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 06 March 2017
 به گزارش تابناک مازندران، حمیدرضا فرنیا از وقوع حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تیر برق در جاده آمل به محمودآباد خبر داد.
 
وی افزود: این حادثه دلخراش ساعت ۱۳:۰۶ دقیقه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ اعلام و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در حدفاصل روستای گالشپل اعزام شدند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ محمودآباد با اشاره به اینکه شدت برخورد به حدی بود که راننده خودرو در آن محبوس شده بود، اظهار کرد: این حادثه‌دیده که یک زن حدودا ۲۳ ساله بود به دلیل شدت جراحات در صحنه حادثه جان باخت.
 
فرنیا ادامه داد: مصدوم دیگر این حادثه که سرنشین خودروی پراید بود نیز با شدت جراحات بالا و شکستگی متعدد در بدن و سر با ضریب هوشیاری پایین به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شد.
این مسؤول با بیان اینکه سرنشین مصدوم این خودرو مردی تقریبا ۳۰ ساله بود، بیان داشت: این مصدوم نیز با کمک مردم به خارج از خودرو منتقل و در اختیار تکنسین‌های اورژانس قرار گرفت.
وی با اشاره به وقوع حادثه واژگونی خودروی پرایدی دیگر حوالی جمعه بازار در کنارگذر غربی محمودآباد گفت: این حادثه نیز در ساعت ۱۳:۱۳ رخ داد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس و موتورلانس اورژانس ۱۱۵ محمودآباد در اولین مأموریت کاری خود به محل حادثه اعزام شدند.
فرنیا اضافه کرد: در این حادثه که منجر به واژگونی خودرو پراید و انحراف به شالیزار کنار جاده شد، دو سرنشین خودرو که هر دوی آن‌ها زن بودند دچار مصدومیت شدند.
رئیس اورژانس ۱۱۵ محمودآباد با اشاره به وضعیت مطلوب جسمانی مصدومان حادثه گفت: دو مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای این شهرستان منتقل شدند.
مسؤول در پایان با یادآوری تلفات ناشی از خطای انسانی در تصادفات شهری و جاده‌ای تصریح کرد: بیشترین عامل وقوع تصادفات، عدم رعایت مسائل ایمنی و بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی است که امیدواریم با فرهنگ‌سازی بیشتر توسط نهادهای فرهنگی و همچنین نقش‌آفرینی مناسب رسانه‌ها، شاهد کاهش حوادث رانندگی به ویژه در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار