مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: برگزاری انتخابات باشکوه ، سالم و قانونمند در 29 اردیبهشت سال آینده هدف دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: ۳۸۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 05 March 2017
 
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر کرم محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر  که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: بی طرفی و حرکت بر مدار قانون وظیفه همه دستگاههای اجرایی است.

وی تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر این امر ملی با همکاری و همدلی با هیئت نظارت تلاش خواهیم کرد سرافرازنه این انتخابات را انجام دهیم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه ادامه داد: انتخابات عرصه تعیین سرنوشت و عرصه ای  است که می توانیم امنیت ملی را در سطح جهان افزایش دهیم.

محمدی اضافه کرد: مردم ثابت کرده اند که در روزی انتخابات با شور و شعور حاضر خواهند شد و هر آنچه که مردم صلاح دانستند ما وظیفه پذیرش آن را داریم.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به استقلال کشور ، تمامیت ارضی ، ارزشهای جمهوری اسلامی عشق و علاقه دارند و قطعا همین مردم در اردیبهشت سال آینده باری دیگر شور و شعور و همیستگی ملی را نشان خواهند داد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: برای باشکوه برگزار کردن انتخابات باید فضایی ایجاد کنیم که همه کسانی که ملتزم به قانون اساسی هستند و این نظام را قبول دارند به بیان دیدگاههای خود بپردازند و برگزاری نشست ها ، سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ زمینه حضور باشکوه مردم را فراهم می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار