اقتصاد مقاومتي واژه‌اي است كه با بالا گرفتن فشارها و تحريم‌هاي ظالمانه به كشور توسط مقام معظم رهبري در سال 89 وارد ادبيات كشور شد و امروز با توجه به تأكيدات ايشان تنها راه رفع مشكلات اقتصادي كشور، تحقق بخشيدن به اقتصاد مقاومتي است.
کد خبر: ۳۸۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 04 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه اطلاع رساني بسيج سازندگي،طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي كه به منظور اشتغال‌زايي و كاهش بيكاري جوانان و با حمايت بسيج سازندگي اجرا مي‌شود از ظرفيت‌هاي بسيار خوبي برخوردار است و امسال با توجه به نامگذاري سال با عنوان «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» اجراي اين طرح‌ها مي‌تواند گامي عملي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي باشد. 

شيوا رستمي كارآفرين برتر در رشته خياطي اظهار داشت: ما در اقتصاد مقاومتي و خود اشتغالي بايد به سمتي حركت كنيم كه هر كارگاه كوچك و زود بازده بتواند علاوه بر اشتغال براي افراد خانواده به اقتصاد خانواده هم كمك كند.

وي افزود: حدود سه ماه است كه با علاقه خاصي كه به خياطي داشتم، با وام اشتغالزايي بسيج سازندگي در زمينه توليدي پوشاك توانستم براي خودم اشتغالزايي ايجاد كنم ودر كنار همكارم اين حرفه را ان شاالله بتوانم ادامه دهم.

وي گفت: هم اكنون دوختن لباس در اين منطقه رواج زيادي دارد و با توجه به آنكه توليد اين لباس با هنر دستان امكان پذير بوده و نياز به حرفه هاي صنعتي در آن نيست ، در هر زماني دوختن اين لباس ها براي مجالس مهم و غير مهم رواج داشته است

وي در پايان گفت: در اين زمينه هم گواهينامه خياطي را از سازمان مربوطه دريافت كرده ام و با دريافت تسهيلات لازم از بسيج سازندگي اين حرفه را آغاز كرده ام كه اميدوارم در سالهاي آتي نتيجه مثبتي را دريافت كنم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار