نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: زمینگیر کردن داعش توسط نیروهای مسلح و انقلابی ما، خصوصا سپاه پاسداران باعث شده آنها خود را در دورترین نقاط و کوه‌ها مخفی کنند.
کد خبر: ۳۸۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 02 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر آیت‌الله مصطفی علما ،در مراسم تشییع شهید گمنام در استان کرمانشاه که در محل قرارگاه عملیاتی نجف اشرف غرب کشور برگزار شد گفت: شهدا به عهد و پیمان خود با خداوند متعال وفا کرده و در مسیر حق قدم برداشتند.

وی شهدا را  مایه فخر و مباهات دانست و افزود: اقتدار و صلابت کنونی کشورمان به عنوان قدرت اول منطقه مرهون جان فشانی شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه هیچ راهی را بالاتر از شهادت ندانست و تاکید کرد: کسانی که این راه پر افتخار را انتخاب کردند به سعادت ابدی رسیدند.

وی بر ولایت مداری ملت اسلامی تاکید کرد و افزود: باید صادقانه و چون شهدا در خدمت نظام و ولایت باشیم و تا آخرین نفس از آنان محافظت کنیم.

آیت الله علما اشاره ای نیز به اقتدار نیروهای مسلح و خصوصا سپاه پاسداران داشت و گفت: اقتدار ایران اسلامی و نظام دشمنان را زمینگیر کرده و آنها به شکست خود معترف هستند.

وی اشاره ای نیز به زمینگیر کردن داعش توسط نیروهای مسلح و خصوصا سپاه پاسداران داشت و گفت: حراست از تمامی مرزهای اسلامی توسط این نیروها باعث شده که سرکرده‌های داعش از نیروهایشان خواسته‌اند که خود را در دورترین نقاط و کوه‌ها مخفی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، شهدا را بنیانگذاران انقلاب اسلامی دانست که اقتدار اسلام و نظام اسلامی نیز مرهون جانفشانی همان ها است که امروز و پس از گذشت حدود ۳۰ سال و مصادف با شب شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهرشان در خاک وطن آرام بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار