فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر شهر محمودآبادنمونه از برگزاری یادواره 62 شهید شهر محمودآبادنمونه، اقبال غربی و یادبود دو شهید گمنام این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۸۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 01 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا ایراندوست  با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: به همین مناسبت مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره 62 شهید شهر محمودآباد‌نمونه و دهستان اقبال غربی با حضور مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.

وی گفت: این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج ابوذر سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، ستاد نماز جمعه شهر محمود‌آباد و شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار می‌شود که به منظور ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر شهر محمودآبادنمونه عنوان کرد: این مراسم در روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار علیزاده رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان در مصلی شهر محمودآباد نمونه برگزار می‌شود.

ایراندوست خاطرنشان کرد: بزرگداشت و تکریم شهدا در جامعه، بزرگداشت تمام نیکی‌ها، ترویج روحیه ایثارگری، فداکاری برای ارزش‌ها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی است.

وی ادامه داد: تمام دستاوردهای مختلف و طی کردن قله‌های اقتدار به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده و امروز باید در تمام زمان‌ها مدیون و ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار