حسین محمدی در گفتگو با تابناک:
دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه اظهار داشت:استان کرمانشاه افراد مستعدی و ظرفیت بالایی در این رشته ورزشی دارد که اگر امکانات لازم برای دوچرخه سواری داشته باشیم با تربیت آنان در رده بالایی کشوری قرار بگیریم.
کد خبر: ۳۸۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 28 February 2017
حسین محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک در کرمانشاه، گفت: در سال جاری مسابقه ی دوچرخه سوا ی  در همه ی رده های سنی استانی برگزار شد که  محل مسابقه نونهالان، نوجوانان در پارک لاله  و بزرگسالان در سراب قنبر به رقابت پرداختند. 

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه با بیان اینکه  پیست دوچرخه سواری استان فاقد امکانات لازم است، ادامه داد:  در کورس جاده نیز امکانات چندانی نداریم و بزرگسالان در جاده ی بیستون تمرینات خود را برای حضور در مسابقه ها انجام می دهند.

وی افزود:   ما  در داشتن امکانات مورد نیاز  برای پیست مخصوص دوچرخه سواری، اسپرینگ و جاده ای نسبت به استان های هم جوار مانند سنندج و همدان ضعیف هستیم ولی در حضور برای مسابقه های کشور و مقام آوری در یک رده هستیم.

محمدی  تصریح کرد:  این هیئت در طول سال اقدامات خوبی در زمینه ی فرهنگی- ورزشی  داشته که حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بیست و دو بهمن ماه و... ، رفت و آمد در سطح شهر بدون دوچرخه در روزهای سه شنبه جزو اقدامات فرهنگی ما بوده است.

او برگزاری کلاس های  آموزش دوچرخه سواری را برای آقایان و بانوان مبتدی علاقه مند به این رشته  در ورزشگاه پانزده خرداد را از جمله اقدامات ورزشی هیئت خود دانست و گفت:  در برگزاری این کلاس ها از مربیان درجه یک و با سواد در این رشته برای آموزش دعوت کرده ایم.

محمدی با بیان اینکه در اعزام به مسابقات کشوری  در رشته ی دوچرخه سواری کوهستان و تریال نایب قهرمان شدیم،  عنوان کرد:  و در مسابقه های لیگ سومی کشور  موفق به کسب مقام دوم در دوچرخه سواری کوهستان شده ایم.

دبیر هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد:  ما فقط چند دوچرخه ی قدیمی در هیئت برای استفاده دوچرخه سواران داریم  که بقیه ورزشکاران خود دوچرخه مورد نیاز را برای تمرین و حضور در مسابقه تامین می کنند.
 
او همچنین گفت:  در سال  جاری مسابقه  دوچرخه سواری برای  استعداد یابی نونهالان برگزار که با استقبال خوب علاقه مندان و خانواده های آنان روبرو شد اما برای تمرین این رده سنی ما مکان مناسبی برای تمرین  و پرورش استعدادهایشان نداریم که توجه مسئولان ورزشی به این رشته ورزشی ضروری است.

محمدی از بالابردن سطح آموزش در سال آینده در این یک پیست دوچرخه سواری داشته باشیم.

محمدی در خاتمه گفت:  با فراهم کردن امکانات تلاش می کنیم خانواده ها به ما اعتماد کنند و زمینه ی فعالیت فرزندشان در رشته دوچرخه سواری فراهم شود هم چنین  دوچرخه سواری بانوان نیز در سال آینده رشد یابد چراکه در سطح حرفه ای ما یک بانوی دوچرخه سوار داریم که امسال  در رقابت های کشوری نایب قهرمان شد.
گفتگو ازحدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار