مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موج بارشی به استان و غبارآلود شدن نقاط مرزی در استان طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر محمد خسروی ، در خصوص آخرین پیش بینی صورت گرفته از وضعیت هوای استان گفت: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، شرایط پایدار حاکم در جو منطقه، همچنان تا روز چهارشنبه ادامه داشته طی این مدت، به استثنای روند آرام افزایش دمای هوا، پدیده قابل ذکری برای سطح استان در پی نخواهد داشت.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، موج اول از سامانه ای ناپایدار، در روزهای پنجشنبه و جمعه، جو استان را متاثر کرده ضمن کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه، در بعضی ساعات موجب وزش باد، بارندگی و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

 مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش طی ساعاتی از اواخر روز پنجشنبه تا اوایل روز جمعه و در نواحی شمالغرب استان (اورامانات) نمود بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: وزش باد - که در بعضی ساعات، بخصوص در نواحی مرزی نسبتاً شدید خواهد بود- ممکن است هوای استان را حداقل در این نواحی کم و بیش غبارآلود کند.

 خسروی ادامه داد: موج دوم از سامانه یاد شده، از بعدازظهر شنبه تا اوایل روز دوشنبه جو منطقه را تحت تاثیر گرفته مجدداً سبب بارش هایی، گاهی همراه با رعدوبرق بویژه در نواحی شمال و شمالغرب استان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار