مدیر پایگاه میراث فرهنگی مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان گفت: تلاشمان جلوگیری از شلوغی و ترافیک ورودی تاق بستان در ایام نوروز است.
کد خبر: ۳۸۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 27 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ،دکتر حسین راعی ، اظهار کرد: امسال برای ایام نوروز برنامه های مختلفی را برای مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان به عنوان اصلی ترین مرکز گردشگری شهر کرمانشاه تدارک دیده ایم تا بتوانیم میزبانی شایسته ای از گردشگران و میهمانان نوروزی وارد شده به این مجموعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیاده رو شدن محور اصلی ورودی به این مجموعه از سمت میدان تاق بستان، امیدواریم در ایام نوروز شاهد ترافیک خودرویی و شلوغی در ورودی مجموعه نباشیم.

راعی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است در ایام تعطیلات نوروز که شاهد حضور پرشور گردشگران و میهمانان نوروزی و همچنین شهروندان کرمانشاهی در این مجموعه هستیم، ترافیک و شلوغی ورودی های این مجموعه را به نحو مطلوبی کنترل کنیم.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان اظهارکرد: همچنین برای ایام نوروز اقدام به زیباسازی مبلمان این مجموعه و همچنین رنگ آمیزی نرده های مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان خواهیم کرد.

وی افزود: نمایشگاه صنایع دستی را نیز امسال همچون سالهای گذشته در جوار این مجموعه، البته با نظم خاصی برگزار خواهیم کرد.

راعی یادآور شد: همچنین قرار شده یک مجموعه گردشگری عشایری در قالب برپایی سیاه چادرهای عشایری در جوار این مجموعه داشته باشیم.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به روند طرح جامع ساماندهی تاق بستان گفت: برای انجام این طرح بزرگ برنامه های مختلفی را در دستور کار داریم که بعد از ایام نوروز به مرور آنها را اجرایی خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار