فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف 30 هزار و 104 عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرساز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 27 February 2017
فرمانده انتظامی خرم آباد صفی‌الله بیرانوند در خرم‌آباد اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک واحد صنفی متخلف شیرینی فروشی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت دارد، این واحد شناسایی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مواد محترقه غیرمجاز و خطرساز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به دستگیری 119 مجرم تحت تعقیب طی بهمن ماه سال‌ جاری در خرم‌آباد گفت: یکی از اولویت‌های ما در نیروی انتظامی خرم‌آباد ایجاد نظم و امنیت، بالا بردن احساس امنیت، مبارزه با جرم و مجرم در جامعه است که در این راستا برنامه‌های خوبی در نظر گرفته‌ایم.

این مقام انتظامی ادامه داد: افزایش واحدهای گشتی به صورت پنهان و آشکار یکی از اولویت‌های پلیس این شهرستان است، زیرا معتقد هستیم، حضور پلیس می‌تواند یک عامل مهم در کاهش جرائم

وی خاطرنشان کرد: متهمان تحت عناوین مختلف از جمله سرقت، نزاع، درگیری و ... تحت تعقیب مراجع قضایی بوده که خوشبختانه با همت نیروی انتظامی خرم‌آباد دستگیر شدند، بیشتر متهمان محکوم به سه سال تا 6 ماه حبس قطعی بوده که دستگیری آنها برای مراجع قضایی مهم و تأثیرگذار بوده است.

بیرانوند ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که ما به صورت جدی در سال آتی نیز پیگیری می‌کنیم، دستگیری مجرمان تحت تعقیب مراجع قضایی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار