رئيس پليس آگاهي استان از كشف 31 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق، دستگيري يك نفر متهم و توقيف يك دستگاه خودرو در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 26 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر گفت: عوامل پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک محموله موادمحترقه قاچاق را که از کشورهای همسایه خریداری و با عبور از معابر غیرمجاز مرزی به استان کرمانشاه منتقل شده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: با افزایش دامنه تحقیقات زمان و محور تردد خودروی حامل کالای قاچاق مشخص شد و با هماهنگی مقام قضائی اكيپي از مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز  به محور ورودي غربي شهر کرمانشاه اعزام شدند و با اقدامی ضربتی یک دستگاه پراید را در این زمینه متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: طی بازرسی از خودرو 31 هزار عدد انواع موادمحترقه خطرناک و غیراستاندارد کشف و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ امیری گفت: پليس آگاهی با توجه به نزديك شدن به مراسم چهارشنبه پايانی سال و حوادث دلخراش ناشی از آن، برخورد قاطع و قانونی با عرضه کنندگان مواد محترقه را در اولویت های کاری خود قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار