به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر
تابناک: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی اصفهان گفت: مسابقات رالی اتومبیل‌رانی خانوادگی همزمان با سوم خرداد در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، امیر اسماعیلی اظهار داشت: رالی اتومبیل‌رانی خانوادگی ویژه ایثارگران و جانبازان هر سال به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و تقارن با میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز این دوره از مسابقات با حضور ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا انجام می‌گیرد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی اصفهان با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات گفت: آغاز این رالی خانوادگی ساعت 8 صبح سوم خرداد از مقابل گلستان شهدا است و حدود نیم ساعت خودروهای شرکت‌کننده به صورت کاروانی در خیابان‌های شهر حرکت می کنند.

وی به مسیر اصلی رقابت اشاره و بیان کرد: اما آغاز رسمی مسابقات ساعت 9 از مقابل ورزشگاه اداره کل ورزش و جوانان است که شرکت کنندگان در این مسابقه مسیری را تا ورزنه و کوهپایه طی می‌کنند و خط پایان این مسابقه هم اداره کل ورزش استان است.

اسماعیلی با بیان اینکه هیئت اتومبیل‌رانی برگزار کننده مسابقات است، تصریح کرد: ثبت نام و نحوه برگزاری در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران است و بر اساس آمار اعلام شده امسال این تورنمنت با حضور 120 خودرو انجام می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار